maanantai 8. lokakuuta 2012

Korpifashion aka ne Ihgut vaatteet..ja verenpaineet


#!!*”#₡♪ ..että mun oli ihan pakko päivittää teille tää tän päivän ihgu asuste, sain just laitettua mun kynnet rälläkän ja nauhahiomakoneen avulla aivan upeeseen kuosiin ja tosi kurjaa kun en mä voi tällä uudella puhelimella (siis en osaa laittaa) kuvii teille näistä mun uusist vaatteist. Tässä kuitenkin listaa ihan alusvaatteita myöten :D:D:D:D:D:D: (päässä kiristävä tunne ja lievää huimausta)



                    tässä on tää mun uus luuri,
                    eiks tää oo niitä iiphoneja vai mitä ne oli?
                    ( en kuitenkaan osannut laittaa kuvaa siitä, yks
                    kaveri laittoi sellaisella puhelimella missä ei o kun
                    näyttö - ihan tyhmä puhelin, ei näppäimiä. Se ei
                    suostunut laittamaan niistä kuteista kuvia :( , en tajua miks ei )

-sukat: sukkina mul on vanhat jalkarätit, ne on tosi käytännölliset vaikka ne on jo monen vuoden (ja vasta muutaman pesun) jälkeen aivan repaleina ja haisee ihan käsittämättömän pahalle mut ei ainakaa tu kärpäsii nenään ku ne pyörii tuolla jaloissa (ja haaravälis tietty :) )
Ne on papan vanhat ja toises on vielä joku leima jos lukee Suomen sosiaalihuoltolaitos :O kai se on joku vanha sossu, emmä tiä. (nyt kiristää tosissaan,lievää huimausta)

-aluspökät: ne on kans vaarin vanhoja peruja, ihan järkyn kankeet, tärkkiä ainakin sata kiloo ja emmä tiä mitä muuta möhnää mut ei ne ihan normit oo. Selkeet värii niis ei oo, ne on pääsääntösesti valkoiset mut sit ne on eest ihan keltaset ja takaa ruskeet – med kakkelbergin marjat. Mutsi sano ettet pistä niitä jalkaas, noi möhnät on kuulemma skeidaa mut emmä usko, se on varmaa jotain se aikast gamoflagee tai jotain. Södet ja kivat käyttää, kunhan ne saa ensteks leivottua jalkaansa kun ne on niin helvetin kankeet. (nyt kiristämisen lisäksi ei kulje henki, pulssi huomattavan korkea)

-aluspaita: tää on pystyyn ammuttuu laamaa :( mut ikäänsä nähden ihan hyväs kuosis, ei oo ku yks helvetin iso reikä tyyrpuurin puolella, varmaan johtuu siitä että mä hikoilen niin vitusti ettei mitkään dödöt peitä mun koskena valuvia kainaloitani. Tosi kireet resorit, ei veri kierrä lainkaan ranteissa eikä päässä – siks mult lähtee taju aina sillon tällön ja mä otan sairaan komeet lipat, yleensä rotvallin reunaan. Mä oon yrittänyt laihduttaa mut tää kutistuu samaa tahtii joten ei mitään hyötyy. (verenpaine noin 480/330, todella pahoja hengitysvaikeuksia)

Sit päällyskledjuihin:
-kengät: ne on jatsarit jotka on aivan klenassa mut silti niil voi kävellä jos laittaa jotai kakskyt Compeed:ia päällekkäin liikavarpaan kohal ja sit kantapäähän. Varret o rutus mut kai niitten kuuluukin olla, emmä tiä. Toises on jumalaton puukonreikä, mutsi sano et nää jonkun vanhan raviurheiluu harrastavan jatsarit. En mä kyl tajuu miten toi puukonreikä liittyy siihe. Näissä noi kärpäset ja muut öttiäiset viihtyy tosi hyvin, niitä saa joka aamu kopauttaa veks (joutusi kumminkin tekee ton kopistelun silsan takii nii mitä välii). Väri on ollu joskus musta, nyt alkaa ruskee originaali nahka paistaa nii paljon läpi ettei sitä saa enää lankilla peitettyy. (lukuisten verisuonten katkeilua lähinnä pään alueella mutta myös vakavia tukoksia muualla kehossa, pulssi pysynyt edelleen korkealla)

-housut: nää on yhen vanhan patun entiset sarkahousut, pitää vettä varmaan siks ku näitä ei oo koskaan pesty. Tosi lämpöset, näin syksylläkin saa tepata munat vaahdossa vaikka ei mee ees lujaa. Taskuja on kivasti, reisitaskutkin ulottuu lantiosta nilkaan. Niissä on hyvä kuljettaa kaikkee puhelimest putkipihteihin. Pepun kohal on järettömät vahvikkeet ja ne on viel ommeltu sisäpuolelle mis ne on jauhanu mun alkkareitten perseosan ihan rispaantuneeks :( mut silti mä tykkään näistä koska näis ei oo vetskarii vaan sellaiset aivan vitun isot bakeliittinapit <3. Nää on siitä hyvät että nää kestää koska ei näihin mikään normi kuolevaisen keksimä ompelukone ees pystyskää, tää kangas on ainaki kaks senttii paksuu ja karheeta ku perkele. (tällä kohtaa vakavia rytmihäiriöitä, ajoittaista sekavuutta ja tajunnan hämärtymistä)
                                  
-pusero: tää on kai joku sen (papan) aikane DIY -juttu, täs on niinku peltipaidan vartalo – osa mut hihat on ihgun haileeta, vihreetä ristikuvio flanellii. En tiä onks tää jotain sen aikast muotia mut hihat ei ylety ku kyynärtaipeeseen ku paidan helma taas ulottuu nilkkoihin. Mä oon usein ottanut aamusin lipat tää päällä (mul ei oo muuta silloin päällä) ku oon juossut vessaan. Menin viimeks tänään paskahuusin ovest läpi sillai et mun pää jäi jumiin, olin ainaki tunnin jumissa siinä vitun ovessa. Mutsi sai mut irti ku se kävi lainaa naapurist käsisirkkelin. Tosin siinä meni samal mun letinpidennyksetkin, hyvä ettei se terä imassu mun kaulaan kiinni. Muuten hyvä paita, varsinkin nyt ku mun rinnat on alkanu kasvaa ni ne näkyy tost saatananmoisesta kaula – aukost hyvin ja siks mä en pidä rintsikoitakaan. Tosin ne ei myyneetkään mulle, se myyjä sano vaan että painu transsu vittuun. Tosi töykee ämmä mun mielest, vai mitä sä oot mieltä? Tota kaula – aukko juttuu mä en ymmärrä, miks siinä pitää olla noi napit olla olkapäähän asti. Toisaalta se on oikeestaan hyvä, mulla on niin perkeleen iso kuula että muuten ois tekeminen tän poisottamisen kaa. (tällä hetkellä lähes katatonisessa tilassa, verenpaine laskenut useiden suonten repeämisten vuoksi, hengittäminen todella vaikeaa ja katkonaista)

-rotsi: tää on ihan originaali Aholaidan rekistä repäisty tuulipuvun takki, malli on muistaakseni -72 (siis toi on vuosiluku eikä koko :)) Tosi kevyt, nykyään vaan saa olla ihan järkyn varovainen, tää on niin helvetin kulunut että tää on vaan vähän silkkipaperii paksumpaa, about 0,004 mm. Lisäks tää päällä voi olla sisälläki ku tässä on aivan sairaan paljon tupakin polttamii reikii. Joskus tuulella tää vinkuu tosi ihgusti kun tuuli puhaltelee niist rei'ist läpi. Taskuja on kaks kappaletta mut ei niihin voi mitää laittaa tai läpi tuli että kahahti.Siks mul paleltuu aina näin syksysin ja talvisin nakit kun en mä voi pitää handuja missään taskussa enkä todellakaan kehtaa pitää mitään hanskoi, johan mua ihan juntiks luultais. Onneks täs on huppu, kerran tosin tein sen virheen et menin huppu päässä seisoo yhe lampun alle, ni se suli osittain mun päähän kiinni ja siks siinä on takana reikä mut ei haittaa koska se puuttuva kappale on sulanu mun takaraivoon kiinni sille kohtaa ja ne mätsää niin hyvin et huppu näyttää ehjältä kun se on mun päässä. ( tällä kohtaa rajuja lihaskouristuksia, suun vaahtoamista ja kielillä puhumista)

-lippis: lippiksenä mul on sellane ahvenanmaalainen perunavakka, jotain isompaa kuosii ja se on aivan vitun tikkunen kun sitä on hakattu jollai. Yleensähän ne on tosi sileitä, ainaki ne mitä mä oon ennen käyttänyt. Yks kesä mä tosin raksin yhen jääkärin muikkuverkoista sellasii hellehattui, ne oli viileitä mut ne veti kans kärpäsiä ihan vitusti puoleensa. Mul oli aina jädekin mustii pilkkui täys ja loppukesäst mä luulin et mä alan surisee (siis muualtaki ku päästä) kun mä söin sen kesän aikana ni helvetisti niitä kärpäsii :) ne on ihgui pikkusii paskapörriäisii ja niit on kiva kaivaa korvast, varsinkin kun ne joskus onnistuu pakenee tonne kuulan sisään ja surraa siel hetken aikaa ennenku ne tulee nenästä ulos. Tuulisella kelillä tää vakka on laitettava ilmastointiteipillä kiinni leuan alta ja se aiheuttaa ihottumaa. Siks mä käytänkin tuulel jotain mainoslippiksii, ne saa helposti paukutettua nitojalla päähän kiinni. Alkuun tulee aika paljo verta mut ei se paljon tässä Aholaidan rotsis näy ku tääkin on vähä niinku punainen.

Tälläne on mun tän päivän asuste, mun täytyy käydä kylillä kun mun luomiväri on loppu. Luomis mä käytän sellasii Miranolin pikkupurkkei, sävy on M150 eli mattamusta. Kulmakynänä mul on Permamarkerin iso (musta) tussi ja huuliin mä vedä sellasella vahakynällä mitä käytetään merkkauksiin kivipinnoille niin aika helvetin paksun kerroksen ei tarvi pelata sen botoxin kans kun allerginen reaktio saa huulet näyttää sätkäkoneelta. Poskipunaa e juur käytä, mitä nyt joskus vedän nauhahiomakoneella vereslihalle niin siinä on ihan tarpeeks punotusta. (tällä kohtaa enää vähäisiä elintoimintoja jäljellä, syvä shokkitila ja tajuttomuus)

Okei, oikein muksaa päivää teille te ihgut Luostarin asukkaat ja muut matkaajat. Mooooiiii! <3<3<3 :)

(Te varmaan tajusitte että nuo kappaleiden lopussa olevat, sulkeiden sisäiset lauseet kuvaavat elintoimintojeni muuttumista sitä mukaa jos joudun aseella uhattuna lukemaan rättipäivityksiä)


20 kommenttia:

  1. Lievän pähee stailaus, hei <3 Päivän nasu on varmaan tosi södis :)) Oo nyt kuiteski varovaine, ettei joku haukka iske kii - jos sä lentelet niide reviireill!

    Lisää tällasii juttui! Mä unohdin kokonaan, ett tiätty sun tarttis kans kysyy lukijoilt, ett mitäs me niiqu haluttais näkee. Mä haluisin näkee sun oman ihqun huaneen ainaski, joohan - pliide???!! :))))

    VastaaPoista
  2. Huomenta!
    Hetken aikaa jo luin että PolgaLady :) (missä ei mitään pahaa kyllä olisikaan).
    Joo, tossa on vähän noista räteistä. Tietysti se ois kiva laittaa kaikkea tänne näytille mutta kun mua huijattiin, ton puhelimen piti olla ihan viimeisintä mallia mutta sitten sain tietää että mua on kustu rankemman kerran okulaariin. (Ei ehkä olis kannattanut syödä niitä eväitä siellä kaupassa, varmaan arvasivat että olen korvesta). Ts. sillä on kai aika hankala laittaa kuvia tänne niin se siitä, eikä tossa mun omassa ihgussa laavussa nyt niin mitään ihmeellistä ole. Hyvää päivänjatkoo sulle kuiteskin. (ja erittäin kiva kuulla näitä piristäviä aamun kommentteja ;) )

    VastaaPoista
  3. Ihan selvästi oot harrastanu rättiblogien lukemista, ei noin autenttisen kuulosesti voi muuten kirjoittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D Totta, paria ehdin silmäileen ennekuin nuo oireet alkoivat ;)

      Poista
    2. Jäi Sanna sanomatta että ihan oikeasti ihminen on parhaimmillaan silloin, kun hänelle ei ole liian paljon mutta ei myöskään liikaa vaatteita...tiedäthän sinä.. ;D

      Poista
  4. Olen sanaton, kerrankin :D :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mitä? Täytyyhän sitä nyt lifesyle - juttu täällä uudenkin blogin puolella julkaista. "Kato et jengi tietää sit minkälaiset mun kuteet on " ;D

      Poista
  5. Mulle tulee suunnilleen noita samoja oireita joka kerta, kun yritän lukea yhtäkään päivän rättikatsausta. Harvoin edes yritän, lapset ovat vielä niin pieniä, että ne tarvitsevat viisaan äitinsä ohjausta vielä monta vuotta enkä näin ollen voi hankkiutua ennenaikaiseen tilttiin.

    Kiitos postauksesta, tässä oli aitoa asennetta. Sydänverellä kirjoitettu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No helvetti! ;D Eihän nämä minunkaan jutut mitään terveitä ole ja jokainen saa kirjoittaa mistä tykkää mutta mutta..... ei se hermo ole enää niinkuin ennen.
      Olet oikeassa, nuorisoa on pakko ajatella - muutenhan meillä olisi täällä erinomaisen vallaton meininki!! ;D
      Veren suhteen myös oikeassa, pyyhin sitä edelleen..

      Poista
  6. Mahtava asupostaus, mutta jäin kaipaamaan sitä bling-blingiä ;-)

    Mahtavaa, mun puhelin on astetta (mutta vain astetta) modernimpi. Ei siis syytä vaihtaa sitä esikoiselta perinnöksi jääneeseen kosketusnäytölliseen kapistukseen jota en kuitenkaan oppisi käyttämään.

    Mukavaa päivää sulle ja selälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä ei ole kuule korpien miehellä varaa bling - bling:eihin, tuollaiset perusvetimet vaan. Älä missään nimessä vaihda, nykyajan luurit ovat ihan hanurista - vanhassa vara parempi. Minä ja selkä kiitämme, lääkitystä tuli huimasti lisää kun jouduin siirtymään Taivaallisen naisen pakeilta suoraan lääkäriin ja nyt selvisi että välilevyssä on repeämä vielä kaiken muun päälle. Ärrrhh!

      Poista
  7. Ihan selkeästi asiaan on paneuduttu, mikä kuulostaa masokistiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outsa, rakas masokistiystäväni! Niin on paneuduttu, tiedäthän sen inhottavan mutta ah, niin kiihottavan tunteen mikä tulee lukiessa noita..... ;D

      Poista
  8. Ai tää olikin rättiploki;D

    Olen siis uusi lukijasi ja heti meinasit (ei ihan onnistunut) tappaa mut nauruun;DDD

    Jatka vaan, kyllä mä kestän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No terve, erittäin miellyttävää tutustua näin "kasvotusten" ja tervetuloa Luostariin! No hemmetti, tämän siitä saa kun avoimesti kertoo ja paljastaa yksityiskohtia elämästään, niin heti ollaan nauramassa.... ;D

      Poista
  9. Piti vielä tulla kertomaan, että en antanut sille yhdelle nunnalle olutta (minähän siis olen Abbediss) eikä Sirpa mitään mömelöitä. No niin, nyt se sitten meni lehtiin: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288506134436.html

    VastaaPoista
  10. :D :D :D Hahahahah! Hyvä Abbedissa! Jumalaisee että nauroin, tää juttu otsikoitiin ja se laitettiin tuonne "Linkkejä ulkomaailmaan" - otsikon alle, oppivathan varomaan Abbedissaa nimeltä Polga!

    VastaaPoista
  11. Vastaukset
    1. Kuten sanottu Tsompi, en voi valitettavasti lähettää kuvia niistä ;)

      Poista

Rienaustasi arvostetaan joten ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...