sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Kiitos naiset! Kiitos e-pillerit! Nyt on niin herkkää (poruttaa) että mun ens viikon kokous menee hyvin


Iso kiitos teille naisille että olette olemassa, sillä ilman teitä tämä minun järjettömän hyvä sotasuunnitelmani ei olisi koskaan onnistunut. Nimittäin, ensi viikolla mulla on yksi erittäin tärkeä kokous missä mun pitää esiintyä vakuuttavasti ja tavalla, mikä kertoo mun elämän olevan yhtä helvettiä. Mietin että millä perkeleellä minä moisesta selviän, tunnevammainen paskiainen kun olen enkä osaa tuoda omia tunteitani julki ja siinä samassa se todella sinivalkoinen ajatus iski tajuntaan: Minä alan syömään e-pillereitä ja kaikkia muita ihmerohtoja mitä teikäläiset kiskoo päivittäin. Jumalaisee mutta nyt kulkee tunnepuolella ja muutenkin on elimistö herkässä vedossa, enkä ole imuroinut näitä moninaisia raksuja kuin vasta kolme viikkoa.

Kyllä, oltiin äijien kanssa kahvilla paikallisen baarin terassilla ja ne meinasivat köyrätä minut hoitoon kun paukahdin poraamaan yht'äkkiä ja vailla näkyvää syytä. No hittolainen, katselin siinä metsän reunaan ja näin oravan kipittävän puunrunkoa pitkin niin somasti, etten voinut porulleni mitään. Se oli niin lutusta katsella tuon saatanan munarosvon mennä viipottavan tautien raiskaaman hännäntuheronsa kanssa että kyllä siinä kuulkaa herkistyy. Muutenkin tämä on nykyään vallan helvetin tunnepitoista ja sen näkyy ennen kaikkea puheen vähenemisenä. Mikäli en saa tahtoani läpi jossain asiassa, niin minäpä tyttö aloitan päiväkausia kestävän mykkäkoulun ja tuhahtelen sierainteni kautta niin, että pelkään koko klyyvarin halkeavan. On tämä hienoa ja oikein ottaa päähän etten ole jo pienestä pitäen näitä namuja kiskonut.

Tämä miltei naisena oleminen on loppupelissä metkaa kun ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Vai saada niitä käsittämättömiä raivareita joita tulee about kymmenen päivässä. Mun oli hei pakko mennä vihanhallintakurssille tämän kiukutteluni takia tai minä vielä tapan jonkun. No vähän pistää vihaksi jos eukko ei jatkuvasti huomioi mua ja osoita sitä – olenhan mä kuitenkin sen MIES vai mitä siskot? Vois edes silloin tällöin ilahduttaa uudella kiintoavainsarjalla tai viedä mut syömään johonkin hienoon paikkaan, eikä aina tarjota niitä omia pöperöitään. Nytkin rupes poruttamaan niin, että ainakin kahden hehtaarin edestä kaadetaan sademetsää jotta tää serlavaje saadaan paikatuksi. Eukosta on tullut ihme hoputtaja ja se on jotenkin muuttunut. Ennen kun me lähdettiin esim. ostoksille, mä sain venata sitä autossa tuntitolkulla mutta nyt se ihan ilkeyttään on alkanut hoputtaan mua. Siis MUA, eikö se tajua että mä tarvitsen aikaa valmistautumiseen?! Eihän kylille voi kahauttaa ihan minkä näköisenä vaan, mitä siihen kylän muut ukot sanois? Puhumattakaan kateellisista kanssasisarista jotka katselee mun keinahtelevaa menoa koska mä osaan nimittäin keikuttaa tätä ruttuista laukkupersettäni aika hyvin.

Mulla ottaa toi vaatteiden pukeminenkin nykyään aika saatanasti aikaa kun mun iho on tullut niin herkäksi ettei niitä rääsyjä enää entiseen malliin päälle riuhdota. Ihan totta, joka ilta mä levitän itteeni sellaisen mönjäkerroksen kuorinta- ja yövoiteita etten meinaa punkassa pysyä mutta ne toimii, nyt on niin herkkä iho että mä tunnen jos naapurin kakarat heittää kivellä. Ennen mä en tuntenut ja sitä stemua lensi jatkuvalla syötöllä, kai se oli niistä äpäristä kivaa. Varsinkin kun ne kesällä heitteli mun jalkapohjiini, niissä kun ihan sairaat kovettumat ja aina kiven osuessa kipinät vaan lentelivät. Olen mä hoitanut niitä tai oikeastaan mä oon kohta koittanut kaikki konstit mutta mikään ei tunnu auttavan. Toissa viikolla valvoin kolme vuorokautta putkeen kun liottelin niitä jossain mystisessä suola/yrtti/superflower-nesteessä mutta paskan marjat, kuivat kinttuni höräs senkin paljun tyhjäksi. Kuulin myös että isoissa ostoshelveteissä on japanin mallin mukaan sellaisia mestoja, missä jalat laitetaan paljuun ja sitten pikku fisut tulee nokkimaan kuollutta ihosolukkoa pois. Just joo, mä laitoin nämä kipinää lyövät torsot siihen ämpäriin ja kyllähän se parvi kävi kiinni mutta melko pian ne lopetti ja osa kääntyi selälleen. Paljon asiakkaita joten jouduin siinä hetken aikaa kökkimään ennen kuin se äijä huomas mun kysyvän katseen ja tuli paikalle. Aloitti iloisesti että mites täällä voidaan mutta siiten kun se huomas ne kyrvähtäneet pikku lituskat siellä paljussa, niin ai kauheeta minkä mölyn se päästi. Mä aloin itkeen ja se veti vähän helvetin lujaa avarilla ja käski mun lopettaa, aikuiset äijät kun ei kuulemma itke. Mä yritin jatkaa että mutku...niin se tempas toisen kerran ja taas mun kuulolaite lähti lentoon, se pääty viereisellä jakkaralla istuvan rouvan paljuun. Kurkkasin ämpäriin kun arvasin miten käy ja oikeassa olin; kalat olivat lopettaneet sen haahkan kinttujen jäystämisen. Katsokaas kun jostain syystä mun kuulolaitteella ei oikeastaan tee hevon vittua, sieltä kuuluu YleX niin saatanan lujaa ettei ihmisten puheista saa mitään selvää. No, nää pikkukalat olivat sen kottaraisen ämpärissä menneet rinkiin sen kuulolaitteen ympärille ja jorasivat musiikin tahdissa, pienet pyrstöt heiluen. Taas mä paukahdin poraan kun se oli niin lutumussukaista katseltavaa. Ja taas se perkeleen jalkojensyöjäkala – yrittäjä löi mua, huusi että mun pitää lopettaa se vollotttaminen ja kaivaa kuvetta koska ne fisut maksaa aivan käsittämättömän paljon. Ei käynyt tolle tyhmälle miehelle mun ehdotus missä mä lupasin toimittaa sille ahvenia tilalle, kyllä ne varmaan olis saman homman hoitanut. Ei, tämä hyväkäs löi palleaan ja peri korvausta isoon ääneen. Lupasin hoitaa asian ja palata seuraavana päivänä asiaan. Koko yö menikin sitten kun mä googlasin että mahtaako mikään eläinkauppa myydä tekareita malieas philodus – lajin kaloille. Ei löytynyt ja mä jouduin maksamaan ne kalat. Sanoinko mä muuten jo että mä oon blondi kalju?

Mulla on alkanut noi rinnatkin kasvaa ihan sairaasti, tai paremminkin nännit. Se hämää mua koska ne kasvaa suhteettomasti rintoihin nähden eikä ne kasva muuta kuin pituutta, suoraan sanottuna näyttää siltä kuin kaksi iilimatoa olis tökätty mun rintoihin kiinni. Sinänsä kurja juttu kun mua on ruvennut nännikorut kiinnostamaan mutta eihän tollasiin lapamatoihin mitään koruja saa ammuttua. Toisaalta hyvä sillä mistä sitä koskaan tietää jos mä joudun tuuraamaan jotain imettämisessä ja silloin on huono juttu jos nännistä lentää sitä maitoa mihin sattuu. Nykyäänhän mä joudun tekemään niin kuin mallit ja julkimot kun ne käyttää ohuita paitoja eli mä teippaan nännit. Olishan se kauheeta jos töröttäisi epäsiveellisesti paidan läpi ja houkuttelis ties mitä perseen puristelijoita tonne selän taakse. Kotosalla mä oonkin ihan pelkkä verkkopaita päällä ja räplään nännejäni käytännöllisesti katsoen 24/7, on ne sellaiset tapit ettei niitä voi olla venyttelemättä.

Tämmöstä mulle, en mä viitti noista alakerran problemista puhua kun ne on vähän henkilökohtaisempaa asiaa mutta pienenä vinkkinä voin sanoa että tähän aikaan kuukaudesta tollanen tavallinen, froteinen käsipyyhe on kova juttu pöksyissä. Niitä menee sen verran että mun viime kuun sairaspäivärahat meni niihin, ne viiden tipan merkinnällä varustetut siipiveikot kun ei riitä.

Hyvää ja rauhallista sunnuntaita teille, te rakkaat Luostarin asukit ja muut matkaajat.

56 kommenttia:

  1. No toivottavasti vaiva kannattaa :)
    Mejän esikoinenkin ihmetteli taannoin, että miksi me häntä aina hoputetaan... ei se vissiin tullu aatelleeksi, että siksi kun se jää aina itteensä laittamaan, ku muut jo menee. Jos se on tuommoinen jo 13-vuotiaana, mitä se lie sit kymmenen vuoden päästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, siinä sitä onkin kestäminen. Henkilökohtaisesti mua raivostuttaa jos joku kuppaa kun pitäisi olla lähdössä johonkin - eikö sitä voi ajoissa valmistautua?

      Poista
  2. Ei kai tuohon nyt pilsuja olisi tarvittu, kun seura on ollut pitemmän päälle tällaista. Siis seurahan tekee kaltaisekseen. Vaikkei oravassa minusta ole mitään somaa, saamarin pedossa, kun syö linnunpoikaset. Entäs ne linnut sitten? Rääkyvät keväisin ja paskovat kesäisin ja tuottavat lisäpaskojia. Tulee lintuinfluenssaakin tartuttamaan.

    Ai, minäkö eläinrakas? Eläinraskas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no kyllä teidän kanssa täällä tulee aika tyttömäinen olo, kieltämättä ;D
      Sehän oli Sanna joka sanoi hyvin oravasta että se on rotta jolla on häntä. Pitää muuten paikkansa.

      Poista
  3. Ei toi muu mitään, me kohdellaan sua varmaan kuin kanssasisarta. Siis siskon vinkki: kai muistat teipata nännit jesarilla! Ainoa, joka taatusti pitää ja sitt siinä on sellainen veikee efekti myös, kun se ihqu hopeinen välkähdys sieltä läpinäkyvän napapaidan takaa vähän vilahtaa *poistuu ykäämään takavasemmalle, sorry - mäkin oon niiiiiiiiin herkkis*!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D :D Mahdoton sinä olet! Helkkari, vai vielä jesarilla...sehän menee jo SM:n puolelle ;D

      Poista
    2. Jesari ei kuulu mitenkään SM:n puolelle. Se on niin monikäyttöistä, ettet uskokaan ;)

      Poista
    3. No mutta B, mun nännit ovat niin herkät! (ja varmaan olet käyttänyt jesaria jossain sitomisleikeissäsi) ;D

      Poista
    4. Kerran se vain kirpaisee se pois repäiseminen. Ja sitäpaitsi sillä voi teipata kasaan sitä, mikä ei muuten pysy halutessa muodossa. Ja tällä ei (edelleenkään) ole mitään tekemistä minkääntyylisen seksin kanssa. ;)

      Poista
    5. Jaahas, vai kerran kirpaisee...mutta mitä ihmettä tuo tarkoitti että voi teipata kasaan..ei pysy halutussa muodossa.. kyllä tässä selvästi viitataan liimapintaiseen impotenssitukeen tai teippaukseen jolla parannetaan kestävyyttä- jumaliste mutta sinähän taidatkin olla aika peto! :P

      Poista
    6. Siitä, mitä miehet mahdollisesti teippailee, en tiedä mitään. Mutta tjaah... Niin mikä ettei sitä voisi noinkin käyttää tarvittaessa ;D

      Poista
    7. Niin katsos kun minä luulin että sinä olet käyttänyt jesaria noiden edellä mainittujen ongelmien hoitoon :D

      Poista
    8. No nyt teille P & B tässä ihan oma teemalaulu yhdessä kuunneltavaksi: http://www.youtube.com/watch?v=2itIIkt3zpc ;)

      Poista
    9. Sulla on vielä paljon oppimista naisena olemisesta :D

      Poista
    10. Hmm... siis minulla tuskin mutta ehkä Pepsulla ;)

      Poista
    11. Ihan sairaan hauska biisi ja naisilla oli ihan oikea asenne! Kaikkea jumalauta sitä onkin mutta tämä oli hyvä!

      Rouva B: ehkäpä te voisitte järjestää minulle jonkin yksityiskurssin?... ;D

      Poista
    12. Sudenjälki, en todellakaan tarkoittanut sinua ;D
      Peppis sen sijaan... Katsotaanpa, saisinko mahtumaan kalenteriini sellaisen vaikkapa viikon mittaisen kurssin jo hieman edistyneelle. Postauksen perusteella sanoisin, että peruskurssille tuskin on tarvetta enää. ;)

      Poista
    13. Kiitos B, odotan sitä viikkoa innolla! *Rientää pakkaamaan meikkilaukkuaan*

      Poista
  4. Lupasin kaverille mennä sen kanssa kalajalkahoitolaan keväämmällä. Mainostamme hänen ystävänsä puljua sitten joka paikassa :)

    Mä en voi mitään harmoneja.. eikun hormoneja.. käyttää. Ja oravat on persiistä, kamalia otuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kamun kamulla on sellainen fisupaikka? Oi, puhu mut sisään ilmaiseksi sillä ne selälleen kellahtelevat kalat ovat niin suloista katseltavaa :P
      Oikeesti kaikki tuntemani ovat kehuneet tuota juttua.

      Poista
  5. Niija mykkäkoulut on kans persiistä. Samoin kuin tuntikausien laittautuminen. Prkl.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas se nähdään, me ollaan samaa (Keskimaan?) heimoa! Stana.

      Poista
    2. Voin kertoa hormonihimmelikoeilusta sen verran, että ehkäisyteho oli ainakin 120%. Olisin varmasti pahoinpidellyt miehen, jos se olisi koettanut lähestyä.

      Poista
    3. Jessus sentään! :O
      Hitto mutta nuohan ovat vaarallisia aineita!

      Poista
  6. Siskoseni, kyllä sitten toista tiedät ku kasvat tuosta teini-ikäisestä neitokaisesta aikuiseksi naiseksi. Varmaan oletkin jo huomannut, että ihan noin ei mene aina nunnien kanssa. Mykkäkoulut vaihtuu ihan muihin;)

    Meillä olen yleensä minä, joka joudun odottamaan jos extempore päätetään lähteä kohonkin. Mies seisoo vielä vaatehuoneessa ja etsii asiallisia housuja. Siitähän ne löytyvät mihin viimeksi ne rynttäsi.

    Minähän kävin (siis jalkani kävivät) kalojen hoidossa tuossa taannoin maaliskuun alussa ja kirjoitinkin siitä. Ideaparkissa, you know;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nunnien kanssa mykkäkoulut vaihtuvat mellakkaan! Kai se jossain talouksissa voi mennä tuo odottelu toisinkin päin, itse vihaan odottelua ja yleensä tiedotankin hyvissä ajoin moneltako juna lähtee sillä silloin se sitten lähtee. Alkuun jäi matkustaja asemalaiturille mutta on nyttemmin oppinut että kyllä se saatanan hullu lähtee silloin kun on ilmoittanut. Jos kerran on meno tiedossa niin silloin sitä voi hommansa/valmistautumisensa hoitaa ajoissa.

      Niinhän sinä kävit ja sen jälkeen on kolme ihmistä kehunut tuota kalajuttua, kai siinä on jotain taikaa.

      Poista
  7. Sä mikään tunnevammainen ole... Empatiaakin riittää enemmän kuin tämän luostarin tarpeiksi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos B, minäkin rakastan sinua....<3

      Poista
  8. Kiintoavainsarjalla en tee mitään mutta oma porakone olisi kova sana.

    Ja meillä kyllä odotellaan säännöllisesti juutuubin uumeniin unohtuvia "joo-joo, ihan just" -miehiä. Siinä ovenraossa seisoskellessani ehtisin oikein mainiosti tehdä kokovartalorasvaimun, kasvojenkohotuksen, värjätä hiukset ja laittaa glittergeelikynnet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mutta ota huomioon heidän nuori ikänsä! Toista se on kun joutuu kouliintuneita (<--en sanonut vanhoja) naaraita odottamaan. Kuinka ollakaan naisilla on heti mielessä nuo kauneusasiat, minä olisin sanonut että ehtisin tiskaamaan, imuroimaan, vaihtamaan verhot... ;D

      Jos olet kiltti niin saat siltä tämän kesäiseltä porakoneen..muiden koneiden lisäksi!

      Poista
    2. Minullapa on oma porakone! sain mieheltä kerran nimipäivälahjaksi. Toisella kertaa sain jiirishana. Miten helve...ä sitä käytän? No, juu, mies on ominut sen, mutta muistan aina kertoa kaikille, että se on minun!

      Poista
    3. Ihanaa, ikioma jiirisaha. Ei oo monella tytöllä.

      Poista
    4. Sulla on Rantis järkimies! Ostaa vaan hyötylahjoja eikä mitään hömppää ja sitäpaitsi kunnon jiirisahalle on aina käyttöä ;D

      Sirpa, mä ostan sulle oman jiirisahan :D

      Poista
    5. Voi, ostatko! Mulla onkin tänään syntymäpäivä ja yhtään lahjaa en ole saanut. Sä olit ensimmäinen, nyt mä rupeen itkeen <3<3

      Poista
    6. Paljon onnea rakas! <3! <3! <3! *Suutelee päästä varpaisiin* No hittolainen sentään, miks et yhtään aikaisemmin muistuttanut kun ei tässä päässä pysy muistissa noi jutut.

      Oikeesti, onnea ihan hirmuisesti! <3

      Poista
    7. Jiirisaha, mun käy jo kateeksi... Ja Peps, pakkohan mun oli nuo feminiiniviritteiset kauneushoidot tuonne luetella kun et kuitenkaan olisi uskonut, jos olisin sanonut meneväni kokovartaloparranajoon, peniksenpidennykseen, maalaamaan autotallia tai vaihtamaan tuulettimen hihnaa polkupyöärääni!

      Poista
    8. Kiitos, kultaseni!! Oma mies ei muistanut, mutta exä muistaa aina lähettää tekstiviestin, vaikka olisi maailman äärissä.

      Poista
    9. Hmmm...se on paha malli jos ei oma ukko muista mutta sinähän viisaana naisena tiedät mitä teet!
      Saa odotella sitä kioskin aukeamista piiiitkälle kevääseen ;D

      Sudenjälki: niin, ehkä tuo sun eka listauksesi säilytti mun yöunet sillä jos se olisi hypännyt raakana silmille - olisin saanut melkoisen psyykevinouman :P

      Poista
  9. Saatana! Kirjotikko ihan vittuillakses tän just kun ite avauduin omasta Hulk-hetkestäni!?!?!? No ei oikeesti. Sieltä vaan sitten tarkistamaan kuinka se elävässä elämässä menee, onneksi ei ollut muita ihmisiä onnettomuuspaikalla kun se ainoa tajusi paeta ajoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, älä helvetissä mee lähellekään niitä e-pillereitä. Estäähän ne tehokkaasti kaiken seksuaalisen kanssakäynnin kun muijalla on puukko joka rystyn välissä kuin Wolverinella ikään.

      Poista
    2. En ole mitään vittuillessani kirjoittanut :O
      Mitä mitä, aiheuttiko ne sulle jotain..täytyykin tulla kohta puoleen tarkistamaan. Älä nyt tapa ketään sillä välin (äläkä myöhemminkään)

      Poista
    3. No en mä oikeasti sitä epäillyt, johan mainitsin. :D Perkale! Olin sanomassa että vaikka olenkin aika murhanhimoinen, niin en nyt sentään sulle oikeasti räyhäisi. Mutta tässähän suuttuu jo selittäessäkin uudestaan! HMRPRPRPH!

      Poista
    4. Että sä olet varsinainen raivotar! ;D

      Poista
    5. Puuh! Tulin nyt tarpeeksi raivottuani ripustamaan nuo konttorisi verhot takaisin kun ne siinä ärjyessä tipahtivat. Ja tässä myös tuo oven ripa, sekin jäi kouraan tuossa menomatkalla... *ojentaa*

      Poista
    6. No kiitos kiitos, kyllähän minä ne nyt itsekin olisin laittanut...toivottavasti on hermo hieman rauhoittunut..*kulkee seinän viertä katse tiiviisti Ninkassa*

      Poista
    7. *muljauttelee silmiään demonisesti* Kyllä, kyllä kaikki on ihan hyvin. Minäpä tästä menenkin soppeeni rälläköimään tuota sianruhoa jonka teurastamolta ihan tähän tarkoitukseen hain.

      Poista
    8. :D No siinähän on ideaa! *Pakenee kauhtana paukkuen paikalta*

      Poista
  10. Ja nyt kun sä oot niin naisellinen, pitkät kalsongit huisin hemmettiin ja niillä voi tehdä vaikka näin: http://www.lolbrary.com/post/43287/pants-party-wtf/

    VastaaPoista
  11. :DDDDDDDDD Ei jumalauta Polga, sulla ei ole kaikki kotona! Mistä helvetistä sä näitä kaivat? Saatana mä nauroin täällä vetet silmissä kun katselin tota ja arvaa mitkä oli reaktiot kun näytin eukolle! Ensin se nauroi ihan hillittömästi mutta ääni muuttui kellossa kun mä sanoin että mun on pakko kokeilla, Polga käski! :DDDDDD
    Kiitos!

    VastaaPoista
  12. Jos viittasit kommentissasi mustatukkaiseen tyttööni, niin olen kyllä rupatellut sille kännynkän avulla, mutta ei olla vietetty muuten aikaa yhdessä vähään aikaan. enkä kyllä uskalla kertoa sille tunteistani, en ikipäivänä, mutta olen ihan oppinut kestämään sen, että en voi olla sen kanssa mitenkään sillä tavalla kuin haluaisin.
    kiitos kuitenkin tuesta, se merkitsee paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, siihen viittasin ja arvasin että tajuat kyllä. No rakas riri täytyyhän sun kertoa sille, ethän sä koskaan voi muuten tietää voisitko sä olla niin kuin haluaisit. Mitäs jos se sanoo ajatelleensa ihan samoin mutta ei ole kehdannut sanoa sulle? Kaksi sielua rakastaa toisiaan kertomatta siitä kuitenkaan,se olisi kauhea tilanne eikä selviä kuin sanomalla mustatukkaiselle tytölle! Juuri sen takia kuljen sun kanssasi, rohkeutta! Oikeesti.

      Poista
  13. Täällä onkin jo helvetisti kommentteja, mitä en tosin jaksa alkaa lukemaan. :D Hienoa että olet saanut tuotua naiseuttasi esille! Minun melkein kymmenen vuoden e-pillerikuurini ei ole valitettavasti vaikuttanut yhtä suotuisasti. Tosin en halua ajatella millainen härski rekkamies sitä olisi jos en niitä pilsuja päivittäin popsisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tämä naisena olo on vähän turhan herkkää meikäläiselle: perse vuotaa ja olen porannut itseni kuiviin. Susta ei härskiä rekkamiestä saa tekemälläkään, satun tietämään...

      Poista

Rienaustasi arvostetaan joten ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...