tiistai 13. elokuuta 2013

Jessus sentään mutta mun päässä taas paukahtelee kun noi lääkkeet on suht jyreitä

Voin kertoa että aika paljon humisoo lantussa tuon liiallisen douppaamisen takia eikä tämä ole kuulkaa helppoa luovimista näinä aamuina.Het herätyskellon soidessa Umberto Solidaten nakkilenkit Raumalle menevään pilvipalveluun ja ruttueinari Samokselle. Sen jälkeen olikin blanco hetki jonka aikana mun varpaat lauloivat suloisesti Vera Teleniuksen aiemmin julkaisemattomia kappaleita ja ne löytyi mannasuurimoiden seasta kun vähän härnäsi. Siis Vera ja sen biisit, ei mun varpaat. Onko oikein jos laittaa matalapainemittarin kinkun kylkeen valmiiksi (joulua odotellessa) vaikka autoliitto on sen ehdottomasti kieltänyt kun perusteena on se, että he haluavat myydä voita ilman alvia tulevissa ”Vitun hyvää huomenta sullekin”- operaatioissaan. En tiedä, just nyt mua tuijottaa fairypullo kun tiskirätti on varmaan mennyt kertomaan jotain negatiivista natriumfosfaattien suvusta ja nyt toi tyhmä pytty luulee mun olevan joku ihme emulgantti. Jos haluatte säästää liukestesukissa niin liimatkaa kinkkuverkkoa jalkapohjiin – pitää taatusti ja mustelmat on huudettu. Sitten Operan käyttäjät: lisätkää Ghostery-niminen laajennus niin se ilmoittaa näytön oikeassa yläkulmassa kaikki ne sivustot jotka seuraa teitä mutta hei, niitä valtion miehiä katutasossa se ei nää joten varokaa mustapukuisia joilla on johtoja korvassa ja Frederikin rintanappi. Mun pitää kun ne miehet odottaa siellä niiden pitkien keppien kanssa joita laitetaan sellaiseen hieman kyljellään olevaan tasoon joka taas sijaitsee korkealla, niin korkealla että satelliitin sakara osu mun aarneen ja nyt ei pysy se moneen kertaan taiteltava nahkalätkä taskussa.

Mitä mieltä ootte, kandeeko ostaa jo tänään jotain kosteusvoidetta vai nipistänkö ens kuun lääkerahoista?



Hyvää tiistaita teille, te rakkaat Luostarin asukit ja muut matkaajat. Päivästä tulee suloinen sillä itätuuli lennättää sokeripinnoitettuja pemmikaanin lastuja (native, you know?) pitkin taivaita ja dosetit napsahtelee kuin immen puoliläpäisevät kalvot.

14 kommenttia:

  1. Mä putosin kärryiltä jo heti alussa. Mutta ei se oo sun syy, että mä oon blondi!! Ymmärsin kuitenkin muutaman sanan: mannasuurimo, herätyskello ja tiskirätti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä sitä tässä elämässä kaikkea tarvitse ymmärtää ja mulla on niin sakea ajatuksen juoksu etten kaikin ajoin tajua itsekään mitä horisen ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No niin on, olisivat edes hieman kunnioittavampia eivätkä aina rienaisi.

      Poista
  3. Nakittomat kuoret napsahtelee täälläkin ja uusitut repsut vuihah-hah-televat iloisasti kuni lemmittyni pellossa :o *auts* Se oli kissa ja kissan kynnet aka haistakaa paska koko kerrostalolätti! >O<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä on astetta rajumpaa se meno kun kuoretomatkin napsuu mutta runosuoni se näyttää olevan iskussa :D

      Poista
  4. Blondi täälläkin ihan ymmällääm,tänään ja ehkä myös huomenna.
    Ryppyvoidetta,noin sileään naamaa ei vielä tartte.Sitten kun silmät peittyy on aika alkaa harkita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli luomien asento on hyvä indikaattori? Jos näin on, niin mun olisi pitänyt ostaa ryppyvoidetta jo aikoja sitten ;D

      Poista
  5. Rutut ja rypyt on vaan hyvästä. Sit kun maailma kyllästyttää, voi vetää nahkalaskoksen naaman yli ja olla sen takana ilman että näköelimet häiriintyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on muuten hyvä pointti jota en ole koskaan tullut ajatelleeksi!

      Poista
  6. Korresin ryppyvoide on hyvä tuote, ensin se kiristää, sitten tekee ihottuman jonka jälkeen r y p y t o n. Käkäkäkäkäää....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korres on hyvää...täytyypä pistää mieleen ja hankkia sitä ;D

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos, sillä tuollaiset epikriisit tekevät kipeää joka kerta.

      Poista

Rienaustasi arvostetaan joten ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...