torstai 19. joulukuuta 2013

Mitä (sensuroitu)??!! SM - liigan molarit synnyttää, itsestään avautuvia tasolakanoita ja tilin rasvausta :O

No nyt on maailman kirjat sekaisin sillä mulle tuli sellaista postia jota en osaa kääntää ja josta en ymmärrä yhtään mitään, joten voisitteko vähän jeesata? Tässä on tämä alkuperäinen teksti ja laitan sen perään oman käännökseni jotta voitte sanoa missä meni mäkelään ja millä kohtaa käännös on oikein. Elikkäs:

Another therapy it is possible to take into account so that you can increase the achievements rate of having reside birth is embryo donation that could
expense you around $ 5,000 up to. About half of the pregnant women who experience spotting
will go on to have more significant bleeding, which is symptomatic of ectopic pregnancy, molar pregnancy or miscarriage.
Keep in mind, you want to have a positive capital on
your opening balance sheet.

Ja näin minä sen ymmärsin:
Joku toinen terapia olis sulle mahdollista jos me otetaan sun tilisi jota voit sitten sisään rasvata arkistorankkauksesi uudelleen synnytyksessä olevan kylmäkotelon lahjoituksella. Kokemus nostattaa sut ympyrään jonka arvo on 5000 taalaa. Puoliksi synnyttävillä naisilla on kokemusta tökkimisestä. Meidän on mentävä allekirjoittamaan vuotaminen, joka on sympaattinen joko eeppisessä raskaudessa, molarin raskaudessa tai väärin kannetuissa jutuissa. Koita pitää pääsi kasassa kun sä haluat päästä positiiviseen pääkaupunkiin sun avautuville tasolakanoillesi.

 
Voi vittu mutta täällä kävi eilen ihan tajuton tuuli. Muija otti kuvan meikäläisestä, olin nimittäin keräämässä käpyjä kun puuska pääsi yllättämään.

Mitä helvettiä? Tämän oli joku nainen lähettänyt mutta hämmentää aika paljon kun samassa kirjeessä puhutaan mun tilini haltuun ottamisesta ja sen sisällön (no ei siellä kyllä mitään ole) rasvaamisesta, jostain aivan helvetin arvokkaasta ympyrästä ja maalivahdin raskaudesta. Eihän SM-liiga ole kuin vasta aluillaan ja kyllä mahdollisesta raskaudesta varmaankin olisi uutisoitu jo aiemmin, sillä johan nyt on perkelettä jos esim. JYP:in molari olis paksuna. Jessus sentään mutta siinä tapauksessa kannattais perustaa mahrollisimman äkkiä turvapalvelufirma koska pukukoppien valvontakameroiden määrä lähtisi räjähdysmäiseen kasvuun ja kulunvalvontaan panostettais miälettömästi. Kuvitelkaa nyt otsikoita jos tuollainen tapaus olisi toteutumassa: Ilveksen molari ja Kärppien kakkosketjun pakin pitkäaikainen odotus päättyy, sillä ensi lauantain matsin toisella erätauolla nähdään iloinen perhetapahtuma kun Ilveksen molari pyöräyttää pienokaisen maailmaan. Hirvee ähellys maalilla ja aivan mahrottoman rutinan jälkeen sen perseestä putkahtaisi pieni molari kaikki miniatyyriset maalivahdin varusteet päällä. Siinähän ajelis kentän hoitajatkin niillä Zamboneillaan pitkin laitoja kun onnen kyyneleet sokaisis  niiden silmät kun ne tuijottais hikistä mutta onnellista pariskuntaa Ilveksen päädyssä. Voi vittu mä vaan sanon, kyllä tän nyt jotain muuta tarttee meinata. Tälläinen maalivahtiraskaushan pistäisi koko junioritoiminnan uusiksi, enää ei pääsis pelitaidoilla joukkueeseen vaan valintakriteerinä käytettäis sitä että kenen perseestä on lennähtänyt ja se olis mun mielestä hirmu väärin.

Synnytyskameran kuvaa

 Ton kirjeen loppukin vähän ihmettyttää. Mistä toi muija voi tietää että mulla on hankaluuksia tämän pääni kanssa? Siinä se kyllä menee vikaan kun väittää että mä haluan johonkin positiiviseen pääkaupunkiin, en nimittäin usko että sellaista edes on olemassa.  Eikä mulla ole mitään tasolakanoita, ne taitaa olla jostain halpahallista peräisin kun ei ne kestä mitään; vähänkin hikisenä käännät kylkeesi, niin jo vain alkaa ihan sairas ratina täyttää makuusopen ja siitä tiedät että sulla on aamulla kaksi lakanan puolikasta sen yhden kokonaisen sijaan. Se kuitenkin tosta kirjeestä ja käännösapua otetaan vastaan kun toi mun englanti on mitä on. Olis pitänyt lukee aikanaan mutta kun silloin oli olevinaan parempaakin tekemistä.


Mitäs vielä....tänään alkaa tämän meidän kanikopin elikkäs asuntomme joulusiivous ja kerrankin voin olla kiitollinen kun on pieni kämppä, sillä sen siivoominen on todella helppoa eikä siihen tarvita kuin meikäläinen, kaksi rättiä, vanha levysoitin ja tunkki. Katsokaas kun se tehdään niin, että muija antaa mun pikkukätösiini  - yhden kumpaakin – rätit ja mä menen tunkin päällä olevan levysoittimen päälle seisomaan kädet leväällään. Eukko laittaa grammarin pyörimään ja siinä mä sit pyörin 33 kierrosta minuutissa samalla kun toi mun vaimo hinkkaa tunkkia ylös ja alas. Seinät on hetkessä puhtaat ja kamat voidaan tuoda hangesta (täällä on kolme metriä lunta) takas sisälle. Ekana vuonna kun keksittiin toi systeemi niin koitettiin 45 kierroksen vauhdilla mutta homma tyssäs siihen kun mulla alkoi olemaan liian hauskaa, kikatin niin perkeleesti jo kattolistojen kohdalla ettei koko touhusta tullut yhtään mitään ja muija suuttui vallan helvetisti. Ei tällaisen hullun päätä tarvitse kovinkaan paljon ravistaa tai pyörittää kun värit lyö päälle ja sen jälkeen se onkin sitten pelkkää Pai – Paita ja Laa – laata koko touhu. Yritin meinaten napata silloin ekalla kerralla sen vähän saatanan ärsyttävän kakarannaama-auringon kiinni mutta eikö mitä, eukon fiikushan se oli ja sille kun noi viherkasvit on kaikki kaikessa niin ulkoruokintaa seuras kolmisen viikkoa. Harmitti aika paljon kun täällä oli silloin ne kovat pakkaset eikä mulla ollut kuin erotiikan tappajat eli longjohnit jalaas. Kutes huomaatte, kyllä mä jonkun verran osaan lontoota kun tiedän pitkien kalsareittenkin nimen. Vaikka on mun pitkät kalsarit aina ollut sopivat joten en tiedä kuka niitä pitkiä sitten menee ostamaan. Jotkut tyhmät varmaan. 




Mun sedällä on mennyt vähän överiksi ton kokaiinin vetämisen kanssa.

Taitaa olla parempi että lopettelen tähän kun toi siivoustouhu alkaa ihan just. Olkaa kunnolla sillä nyt on liikkeellä muitakin tonttuja kun minä ja ne on valmiit kertomaan sille Stanan Klasulle jos ette ole kiltisti. Huomasko muuten kukaan että otinko jo lääkkeeni? Voi olla parempi jos lataa varmuuskopion (khihihii) eli ottaa varoiks santsin kun tuntuu tämä olo jotenkin omituiselta, kaikki vispaa ja vilkuttaa eikä tunnu mukavalta kun juustohöylä hymyilee omituisesti.


Jos joku vielä epäilee etteikö tiliä voi rasvata niin kattokaa nyt tätä nykyaikaa: Shelliltä voi tilata luuriinsakin rasvauksen! Jumalaisee mutta tekstarit lähtee että napsahtaa :O


Hyvää torstaita teille, te rakkaat Luostarin asukit ja muut matkaajat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...