perjantai 13. joulukuuta 2013

Soiva usb - tikku Kela -asiointiin? (aka Luostarin hätäsähke)

Pikarapo korvesta stop sairaalaan lähtö stop en ole loukkaantunut tai tullut hulluksi stop kyytihommia stop Tuovi hieroo itseään nurkkia vasten stop mutta sähköt on ainakin vielä pysyneet stop tungin taas rusinoita korviini stop en tiedä mikä siinä viehättää stop ne yksittäispakatut parhaita stop kanadanhanhia sängyssä stop onko esinahka liian kireällä jos liikutettaessa kuuluu narinaa stop Doven saippuat maistuvat hyviltä stop aamuraksupaketista löytyi uusi figuuri stop se oli hauska stop oli nimittäin soiva dosetti eli usb -tikku stop sisältö on Kela-asiointia varten stop  ja sen voi yhdistää kelan tietokoneeseen stop ja silloin alkaa kuulumaan biisi stop ”jos sulla lysti on niin” stop ”se data etees lataa” stop ”ja katso kuinka vajaa” stop ”mä oon” stop ”jos sulla lysti on niin” stop ”tsekkaa sieltä onko eka kerta” stop ”kun mun persiist' lentää verta” stop ”ihan teidän takii” stop ”kun teill' on oma lakii” stop en jaksa laittaa kaikkia sanoja tähän stop mutta hauska on stop pissattaa vietävästi stop täytyis mennä mutta kun en malta stop vielä muutama asia stop no nyt meni näköjään kiireet ohi stop tää sähke maksaa ihan simona stop toi virkailija tuijottaa mua stop sanoin että naputa naputa stop kyllä mä sanelen stop tapasin yhden Ursan äijän stop se oli kaatunut selälleen stop ojaan eikä siltä näkynyt kuin kasvot stop on ne rajun näköistä väkeä stop luulin ensin että stop joltain norsulta stop oli tippunut pimppi stop tajuton karvareuhka äijällä stop olis joskus hieno sytyttää sellainen palamaan stop oon varma että stop ääni muistuttais palavien risujen paukahtelua stop mä oon ihan hikinen stop vedin OD:t kun on pitkä ajomatka stop hallut jyskää päässä stop ja uunin luukusta kurkkii stop vasemmistoliiton voimisteluryhmä stop banaania lapsille nyt! stop organisaatio otti yhteyttä stop sain kutsun kansainväliseen stop tapahtumaan nimeltä stop  ”manki manki, kantaako hanki?” stop siellä käsitellään syrjäseutujen stop syrjäytyneiden syrjään sysäämiä synsameita stop nyt lakua huuleen stop ja baanalle stop ”on seksi vaihtunut sytkään” stop ”ja naiset bensiiniin” stop ei sovi Lyricat siman ja Truxalien kanssa stop pistää laulattamaan stop olkaa kiltisti stop ja juokaa kahvit stop jos iso satanen menee rikki stop rakkaudella apotti stop


Ai kauheeta kun virkailijan ja mun kädet onkin noin kakkaset! :O

Hyvää perjantaita stop ja alkavaa viikonloppua teille stop te rakkaat Luostarin asukit stop ja muut matkaajat stop

Ps. illalla voi tulla stop lisää tekstiä jos stop selkää ei särje tuon reissun jälkeen stop
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...